Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

tisdag 19 juni 2012

Ut och Fira

Förra fredag var min man och jag ut och firade vår 4 års bröllops dag samt 12 år tillsammans.

Utan att han visste hade jag bokat bord till Gaijin och frissa före. Jag var först och klippte 20 cm och färgade håret. första gången på 4 år! Och slut resultatet blev super fint :-)



Först träffades vi på terassen var Frans blev positivt överraskad. Efter terassen gick vi o åt till Gaijin.

Gaijin som är i hörnet av Georgsgatan och Bulevarden är en restaurang som har nord asiatiska smaker.  Vi tog en lång meny med vin meny. Till mat rätter hördes bla mussel, pork bun, sashimi, foie & unagi, wasabi miso butterfish & dashi, pork belly yakiniku, californian' style scallops, kimchi cheek hot pot, gohan ris samt till efterrätt gaijin berries.

De var ett jätte mysigt ställe och maten var super god. Rekomenderar den varmt :-) Dit skall jag pånytt!

gaijin berries

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar