Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

torsdag 31 januari 2013

London resan

Tänkte jag skulle lägga hit lite London bilder... Fast resan var i början av december och det redan gått nästan två månader sedan resan så tänker man fortfarande på den roliga resan :-) Resan var super lyckad!

Vi var bla i:
Madame Tussauds, waxdocks museum... helt ok ställe....






Tower of London som är ett heldags projekt, mycket sevärt! All den grymma historiken från Londons gamla tider. Jag rekommenderar att man börjar resan med Tower of London. Man får så mycket av stället in så det lönar inte att planera för mycket program på samma dag och inte så mycket till dag två heller.


traitors gate
King Henry VIII

London dungeons, som jag tyckte var lite tråkigt. Värsta var sådana som hade sina 6 åriga livsrädda barn med... Inte under 15 tycker jag men passar bättre för tonåringar.


London Eye, nå vet inte riktigt, snyggt men kanske lite onödigt i mitt tycke


Her Majesty's Theatre och såg Phantom of the Opera! Super bra! Kulisserna var helt otroliga. Det som inte var så bra var de fanns ingen  garderob så folk satt med sitt pick och pack och drack öl... från plast glas och på pausen sålde dom glass...


Harrods, Som blev en dyr tur... :-)








 Hamleys som är ett av mina favorit ställen! En leksaks butik i 6 våningar!

Är är ännu några till bilder :-)

Tower Bridge

Parlament huset och Big Ben

Big Ben

Slottet


Längtar tillbaka. Folket är hjälpsamma och vänliga. Metro systemet härligt och Shoppingen bäst!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar