Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

onsdag 3 april 2013

Finns det lycka?

Hela tiden läser jag överallt om hur folk är sjuka speciellt barn... :-( Alla som strider mot cancer och annat. Själv förlorade min mamma sin strid mot cancer 7.7.2005, (51 år ung) :-( Detta har varit ett stort slag för mina syskon och mig.

Det andra det hela tiden skrivs om är våld/mord mot barn. Detta gör mig fly förbannad. Det är så många som inte kan få barn nuförtiden så varför dom som är så lyckad lottade varför skada det du har?! I Finland har "Erika fallet" rört så många. Bara av att läsa om det helvete hon blev utsatt för får en att gråta.

Nu utmanar jag alla! Det finns alltid en (eller flera) som ser något, är det en släkting, i butiken eller i skolan.... Stå på dig och säg ifrån! Hoppas vi kan få en finare framtid till alla barn!

Jag minns dig alltid kära mamma <3

Mamma 28 år gammal 10.7.1982


Jag är lycklig! Jag har värdens underbaraste familj! Härliga barn och en man jag älskar! Min största lycka är  mina barn!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar