Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

fredag 5 april 2013

Mera snö

Varje vår kommer det en bak vinter och före bakvintern kommer så kan man inte riktigt byta till sommardäck... När bakvintern kommer så är det massor förvånade personer som undrar vad?!!! det händer varje år i april.... Jag väntar att snön kommer under helgen så då tänkte jag passa på och åka tillbaka till skidspåren.... Annars blir det Elixia istället.

Idag när jag vägde mig så visa vågen för första gången "normal vikt" på över 10 år!!!! super lycklig, nu har jag förlorat totalt -31,5 kg!!!

Trevlig helg!!!

2008

idag

3 kommentarer:

  1. Wow! Grattis! Kämpar själv medmin vikt å skulle gärna läsa din viktblogg :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
  2. Tack, :-)

    dieettidiili.blogspot.fi

    SvaraRadera