Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

tisdag 13 december 2011

60 års fest och pepparkaks pynt

Vi var på lördag och firade svärmors 60 års dag. Hon önska inga gåvor så istället årdna kom jag på en fin ide tillsammans med kranse kaks lagaren Camilla Slomp . Svärmor hade beställt kakan pyntad med lite marzipan blommor..... Istället blev de:

 Kransekaken var pyntad av marzipan gjord av Camillas syster.  På toppen Svärmor Riitta som golfar, golfbollar runt. Nere vid stommen var då svärmors närmaste i huvuden, från vänster: Wilhelm, Ronja, Jag, Frans, Svärfar, Fille och Madde. Som tur han jag ta bilder får nån/vissa gäster förstod inte att pyntet var meningen att spara och inte ätas...

Festen var jätte lyckad, nu är de sista som återstår är att få ungarnas dygnsrutiner i skick och att gympa bort all den goda maten & kakan.

De som gjorde mig super stolt (alla) var Ronja fast hon hade blöja på så klara hon hålla den torr, 2 gånger under kvällen sprang hon till pottan :-) Båda ungarna betedde sig så fint :-)

På söndagen var det att pynta pepparkakor :-) Ronja hjälpte till och så hade jag en kompis som också pynta. Här är resultatet :-)





Imorgån: fisk pedikyr och hät sten massage :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar