Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

måndag 19 december 2011

Flick kväll

På lördag hade jag en kompis på besök medan frans var på stan. De var endast jag hon och Wilhelm hemma :-) De var Tortillas, bastu och värdens godaste choklad muffins :-) *(resept nere)

De var super roligt att få kopla av med en gammal kompis på tumis, de var så länge sen sist. Hon hjälpe mig massor med packandet för flytten. :-) Som tack cille jag ge en underbar flick kväll.





Här kommer värdens bästa muffins som doftade super gott, super snabba att laga och smakar super gott :-)

Choklad muffins (ca 14 st)

150 g mörk kokshoklad
100 g smör
jätte minist salt 
1 dl socker
4 ägg
1/2 dl mjöl
14 bitar mjölk shoklad

  1. Värm ugnen till 220 c
  2. smält kokshoklad med omröring
  3. sätt till socker, ägg och mjöl och blanda
  4. häll smäten i muffins former (hälften upp) Lägg en mjölk choklad bit på toppen.
  5. Grädda muffisana i ugnen ca 15 min

 njut :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar