Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

fredag 16 december 2011

Jul handling

Idag fick jag äntlig handlat de sista julklapparna. Samtidigt fick jag postat julkorten. :-)

Nu sitter vi och tittar på Rare Exports. OMG den filmen måste sättas undan för den skall inte Ronja få se i misstag... Jultomten en demon och små tomtarna är tunna gammla gubbar..... nej uch... Filmen börja sådär någolunda bra, som om de sku vara än grym skräckfilm men sen börja nerförsbacken.... dom gjorde slutet mycket snabt.... Hade väntat mig mera.

Ikväll prova jag med att natta Ronja på nytt sätt, satt på stolen i hallen medan hon somna. Några gånger fick jag stiga upp, men sen somna hon snällt <3 Mammas älsking

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar