Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

torsdag 2 februari 2012

Sauna Yoga

Var idag och testade sauna yoga på Elixia. Elixia årdnar nu så att man får prova gratis denhär och nesta vecka. Sen kostar de.

De gick ut på att man satt i infraröda bastun i 30 min och yogan gjordes "sittande" men då olika styrke rörelsen med andnings övningar. Jag tyckte nog om de och skulle de inte kosta i framtiden skulle jag gå på. Roligt var de :-)

De var jätte fint Frans kunde idag sluta lite tidigare så kag fick prova den. Imårgon får jag sen se honom först senare. När han kom hem idag så var maten färdig så han fick äta gurme mat i sälskap med sina barn <3 inre filét med kokta bönor och svampsås. Till efterrätt hade jag lagat shoklad-tranbärs muffins som är lchf. Receptet och bilderna sätter jag upp imorgån..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar