Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

onsdag 15 februari 2012

Stora Val

Nu är de bestämt! Alltså min mamma ledighet tar ju slut om ca 2 månader.... Int kan man ju gå tillbaka då, Ammar ju ennu o så e ju dom så små ennu. Så idag har vi gjort vår stora val. Jag går tillbaks till jobbet om ca 2,5 år dvs dagen före Wilhelms 3 års dag! Då är ju Ronja redan 5 år! Oj vad tiden går fort och då har jag varit så länge som över 5 år hemma!

Men för att de blir lite "för sent" för Ronja att börja på dagis. Skall jag försöka hitta en klubb eller ngt som hon kan börja med på hösten. Så får hon lite av de sociala före hon börjar förskolan.

Vad tycker ni andra, när är den rätta åldern för barnet att börja dagis? Jag tycker 2,5-3

1 kommentar:

  1. Jag tror inte att man måste börja dagis om man har möjlighet att träffa andra barn i veckan. Typ klubb eller träffar med 1-2 barn. Sen så måste ju också syskon ge nåt till de social färdigheterna.

    SvaraRadera