Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

måndag 12 mars 2012

Dubbelfester

På lördag var vi utan barn med ett vännpar på torskafton som dnff årdna. Färsk torsk och Rogn (romm) mums, och till efterrätt Kransekake :-) mums



Förra Fredag var vi och firade min mormors 89 års dag. Min syrra hade lagat en zukini romm super god förrätt mums.


Huvudrätten var räkor och efterrätten var en sorts choklad kaka som var så supergod att kameran hann inte ta foto :-)

 Min mormor 89 år gammal och helt klar i knoppen :-)

Efter all festande så igår spendera vi dagen med simmning. Besökte kompispar som också flyttade på sommarn och senare på kvällen blev de pizza och bastu med besök. Min bror och småkusin var på besök från Norge. Roligt att se dom igen.

Ronjas Blöjperiod är nu offesielt förbi! Natten mellan fre-lö sov hon utan blöja till 7 på morgånen, efter att trott att hennes dregel var piss i sängen så sov hon resten av natten med blöja mellan oss och på morgånen pissa hon i den på flit.... grrr. Natten mellan lö-sö vakna hon en gång och gick på toan, och nu igen förra natten sov hon igen hela natten utan blöja och torr var sängen. Själv när jag råka vakna vid 6 tiden och gick och kollade henne så råka hon vakna så då plocka jag henne med till wc:n halft i sömnen. Så sov hon gått resten av tiden.

Nu är de bara ett barn med blöjor.... endast 2 år till. Men nu för att ronja har blivit blöjfri så skall hon få en gåva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar