Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

torsdag 1 mars 2012

Mickey Mus listan

Vi har lagat till Ronja en Mickey Mus lista. Dvs på hennes dörr hänger en lista på grejor hon skall själv klara.
  1. Bli blöjfri/ använda toastolen
  2. Städa undan sina grejor till kvällen
  3. Klä på sig själv
  4. Borsta tänderna själv
  5. Somna själv (utan sälskap)
Varje dag hon klarat  något så kommer de mera stjärnor. Och när hon samlat 14 stjärnor per grejo så kommer hon att få Mickey Mus klubbhus  . Den har hon själv valt. Ronja är jätte ivrig på att jobba in den :-)



Wilhelm han hålls inte stilla mera. Rullar runt, ålar fram o tillbaka. Snart kryper han.

Igår skulle vi gå till parken. Kom dit men full av snö. Stackars Ronja promenera fram o till baka till gungorna ett par gånger.




För att Ronjas Mickey Lista har fungerat så bra har jag lagat egen lista till mig. Den hänger på kylskåpet.
Där är uppskrivet alla mat tider och vad man skall äta, godisfridag. Varje gång jag klarar så får jag stjärnor. När jag har 14 stjärnor per grej så skall jag unna mig med ngt jätte fint. Men vad???? Ideer? ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar