Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

lördag 31 mars 2012

Ut på stan

Igår var jag för första gången på länge ute på stan. Vi började med min man och en del kompisar med god mat i den högljudda Cantina West. Efter de gick vi tilll @bar på kalevalagatan 13. Det är ett mycket lite stelle som har bara plankor runt väggarna och efter varje 4 veckor byts inredingen, dvs 4 konstnärer som fyller sona väggar. Driklistan består också bara av 6 olika drinkar, listan byts varje torsdag :-) De var ett trevligt litet bohemt ställe.

Efter de var vi till Ahjo på Bullevarden 2/4. Där var som vanlligt hård musik och stället fullt av äldre (över 40) typer i kostym. Int något speciellt där. Så folk ville vidare, så gick vi till Adams på Skillnaden 15. De var ett jätte konstigt ställe, för min smak. Många var klädda som ifrån de konstigaste modetidningarna och musiken var otroligt dålig. Efter de tog vi taxi hem. De som var konstigt med typerna vi gick ut igår med att så fort vi kom till ett ställe och betalt massor in så skulle man byta ställe till en sådan plats var gruppen endå bara satt och diskuterade....

Igår drack jag också för första gången på över 1,5 år de blev 3 portioner. En liten vitvin, en vitvins sangria glas och sedan en kokos ananas drink på ahjo som var jätte god. Bara sa ti kyparen vad för sårts och så så laga han med fria händer :-)

Nu efter jätte lite sömn känner man sig så överkörd. Bara frans vaknar så får jag gå tillbaks o sova lite. För senare skall vi dekorera till påsken och påskstäda :-)

Och ikväll skall jag ta ett bubbelbad med pepsi max och kalle anka <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar