Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

måndag 2 april 2012

Aprill Aprill

Aprill skämt är ju något som ibland kan vara roligt och ibland olämpligt. Iår lura jag 2 personer som båda gick med på de. Första var min man, honom lura jag att jag hade gått upp 8 kg... Men avslöjade de genast.
Min kusin lura jag att jag är gravid och skall få nr 3 i oktober... avslöjade också genast att jag absolut inte är gravid.

De var faktiskt inte första graviditets skämtet som gjorts om mig. När jag  var 14-15 så lämnade min pappa en meddelande på min mammas svarare (som var ute o skidade i Lappland) att nr är vår dotter gravid (alltså jag). Min mamma blev jätte arg och gick så med på de. Sen var hon jätte besviken på oss efteråt. Detta var nog ett olämligt skämt. Skämt som har negativitet i sig tycker jag e olämligt.

För 5 år sedan förlova min man och jag mig på 1 aprill, då satte jag sms till alla och många trodde de var ett skämt... Men de var inte <3

Nu njuter jag av att titta ut på den fina Winter Wonder Land..... Jag måste vara typ den ända som tycker om vad jag ser... Har inte brottom till våren :-)

Imorgån skall W metas och vägas :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar