Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

torsdag 12 april 2012

Dansa med stjärnor

Idag var jag för första gången och provade dance på elixia som var nu latin tema. Susa Matson som är en professionell tävlings dansare, hon drog den dans träningen ikväll så super bra, måste i framtiden börja gå varje torsdag på hennes timme. Idag så frågo hon efter vad de önskas, jag önska jive och en annan reggeton. Så de blev först lite reggeton o sen jive. Super kiva!!!! över 600 kcal på under en timme. Hennes timme rekomenderar jag super mycket.

En super bra träning som var roligt ger mig super kiva motivation att fortsätta med denna träga bantningskur.

Idag fick jag också damsugit bilen :-) Nu lite med trasan inne och en tvätt utan på samt sommar deck. Så är den som ny! Imorgån till jobbet o hälsa på gamla kollegor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar