Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

måndag 23 april 2012

TRÖÖÖÖÖÖÖÖT

1:50 la mig
2:00 Wilhelm vakna - ny blöja och mat
2:15 somna om
3:00 Ronja vakna - gick på wc:n
6:00 Ronja vakna för att solen lyste, så var de slutsovet för mamma....
8:00 Wilhelm vakna

Resten av dagen: ZOMBI MAMMA

Nya goda grejor :-) Ronja och Wilhelm skall få en kusin på hösten :-)

Jag köpte till mig 5 grr personal trainer paket på Elixia = mitt mål -10 kg :-) Skall vara brudfremma igen om lite på 1 år så då vill man se jätte fin ut + till min 30 års kalas.

För trött att skriva korrekt :-D 1 redbull, pepsi-max, grönt te..... ögonen vill håppa ut! nån annan zombi idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar