Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

onsdag 6 februari 2013

För mycket snö

Nu har har det igen kommit för mycket snö.... Under tiden jag var till butiken idag med Wilhelm hade plogbilen varit och lagat en 1m x 1m snövall. Så de lev att skotta bort den. Senare kom det ännu massor till. Efter Ronjas gymnastik och min träning så kom vi hem till att grannarna hade fastnat i drivan... Som tur har vi snälla grannar runt om kring som hjälpe bort dem :-)

Ronja stanna en stund ute med grannarnas barn och leka medan Wilhelm och jag åt snabbt. Efter maten så medan vi skulle gå ut med Wilhelm och skotta snön runt bilen så ville Ronja komma in..... Hon fick sitta inne med mellanmål och my little ponny.

Wilhelm och jag gick ut via terrassen (för då ser jag Ronja och hon mig och hon kan bara puffa upp dörren och ropa) så fick jag snabbt plogat... Men inte så lätt när Wilhelm ville bara springa ut till vägen.... Nå sen när jobbet var gjort och jag extra slut så var de dags med gröt rumban.. Nu sover Wilhelm och snart skall jag lägga Ronja också :-)

Disken spara jag till min man.... som fortfarande är på jobbet....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar