Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

fredag 1 februari 2013

Mina Tatueringar

Här kommer bilderna och bakgrunderna om mina tatueringar.

Första tatueringen jag tog var 4.12.2000 på Rickys tattoo (slutat) i Helsingfors. Jag var bara 17 år gammal, på den tiden fick man ännu som minderårig (16-18 år) ta tatuering i Finland med förälderns tillstånd. Min mamma skrev tillståndet. Till min pappa sa jag bara att de är en 5 års tatuering som sedan försvinner.... Katten har jag aldrig ångrat :-)



Andra tatueringen "Ronja tatueringen" tog jag i augusti 2010, just efter att jag slutat amma Ronja. För att under tiden man är gravid eller ammar får man inte / rekommenderas det inte att man tar en tatuering.

Tredje tatueringen "Wilhelm tatueringen" tog jag 11.1.2013 på samma ställe som den andra tatueringen, Artisten är Sailor AndyLegacy Tattoo i Helsingfors. Sjukt tog de...



Och flera tatueringar kommer det ännu att komma :-) Måste ta små stjärnor för varje barnbarn också....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar