Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

måndag 4 februari 2013

På jakt efter en bra diet

Efter massor surfande, kollande i olika tidningar efter hälsomat så har jag inte ännu hittat det bästa sättet....

Så för att improvisera så försökte jag på detta, hoppas det är hälsosamt :-)




Fyllda Paprikor

Jag stekte 1 kg malet kött med två påsar taco krydda, 1 burk champinjoner och 1/2 kina-kål. Det blev ca 4 msk som rymdes in i en stor paprika. På toppen satte jag 1 msk strö ost (röd emmental). Till sist åkte dom in i ugnen.

Med en fylld paprika äter jag blomkål och sallad. Gryn ost kunde man ju också lägga med :-)






Denna veckas mål skall jag hålla en ärlig matdagbok och tränings dagbok.
Annat också är att undvika limsor, godis och choklad.
Och det viktigaste Dricka mera vatten!

Nu skall jag gå igenom alla mina bästa fit, kg tidningar
 och plocka ut det bästa av de bästa träning och mat tips!
En fin Måndag till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar