Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

fredag 8 april 2011

Nattande

Hittils när man lägger Ronja så har det varit att sitta på soffan (barnporten fast) och läsa bok efter en stund har jag sagt jag måste fråga pappa något och jag kommer snart tillbaka. När jag senare går och kollar så har hon krypt upp i sängen och somnat snällt.
Nu var första gången som jag fick henne efter att vi läst en bok i sängen och sa att nu går mamma och frågar pappa något. Ronja svara bara hej hej och låg snällt kvar i sängen <3 Super fint att de går så fint!

Det som är nytt är ju att vi har köpt par hus och kommer att bli esbo bor i sommar :-) Där pågår nu remppa så imårgon skall vi ut och välja mera material, bastu, spis osv :-) Idag fick vi köpt nytt kylskåp side by side Lg med isbits maskin från galna dagarna, så nu kommer vi aldrig ha brist på isbitar <3

Skall bli super roligt med en liten gård! Håppas vi hinner flytta före babyn kommer :-)

1 kommentar: