Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

måndag 18 april 2011

Sol och Möhippa

Denna helg har varit jätte lång. Skall vara brudfrämma på sommaren och nu hade vi möhippan.

På Lördag veckte vi bruden klockan 8:00, hon som inte är så duktig med tiden fick 1 h på sig o laga sig färdig. 9:00 var hon klar, då började vi med mimosa morgånmål (inte jag), sedan fick hon pynta en ikea klocka som hon sedan fick bära runt halsen hela dagen i flavor flave stil. Vi lagade smycken och sen var de avfart. Vi åkte till Ekenäs var vi hade fotoshooting på stranden i super snygga 80 tals blommiga mamma kläder, åt på santa fe, samlade äktenskaps råd samt lackade pojkars naglar pinka :-) Kvällen avslutade vi med brudbastu, tortilla och singstar. Dagen var super lyckad.

När jag kom hem på söndag så var jag helt död. Höll på att somna sittande. Som tur låt Ronja mig sova till 10:30 idag. Så idag var vi ute i över en timme i vår fina lekpark och efter det fick jag godkänna grovköket och kökets första ritningar. Skall kännas skönt att få flytta bort från stan.

I övermorgån så kommer dom att packa in våra balkonger och dom kommer förbli så i minst en månad :-( nu skall vattenskadans hål lappas och väggen repareras. Får se ifall vi hinner flytta före vi får balkongerna tillbaka.

Skönt med Vår och Sol :-)

1 kommentar: