Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

fredag 1 april 2011

Super trött

Var på snabb shopping idag men det blev ingenting. Fick så mycket hämska sammandrag så fick bara gå tillbaka till bilen och köra iväg. Åkte till min kompis av och an, var vi sedan åt lunch tillsammans. Det var roligt att få sitta igen ner och skvallra lite. Som hemma mamma blir dagens diskutioner om är du hungrig, skall vi byta blöja eller vad vill du göra, så omväxling är alltid välkomment.

Efter Ronjas totalt slut med dags sömn så sov hon som tur 30 min under bilfärden hem. Hemma var hon ju i full rulle igen. På kvällen fick vi lite besök så då fick också min man nolla sig med lite pizza och öl. Kan inte förstå varför man är sedan så trött efter en lång, fartfull och händelserik dag. Nu skall jag lägga mig.

Imårgon kall vi ha tumis kväll när Ronja får spendera en natt hos famo och fafa. Så det blir den perfekta stunden att städa, äta och sova :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar