Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

söndag 15 maj 2011

Länge sedan sist

Det är intresant hur tiden rinner i sanden ibland... Remonten i nya huset har kommit långt. Ennu menar dom att vi skall kunna börja flytta i juni :-) Skall bli så skönt att komma bort från dammiga bökiga centrum.

För tillfället så har vi remont här i stan också. Arbetsgubbar i sovrummet och på balkongen. Nesta vecka borde sovrummet bli klart :-) De skall bli så skönt, då har vi ett ställe att ställa färdigt packade flyttlådor. Balkongerna borde bli klara omkring i början av juni så ungefär samtidigt som nya hemmet. Har redan börjat packa flyttlådor, sådant som filmer, cd:n, böcker och skor. Imorgån tänkte jag fortsätta.

Ifall nån har överlops flyttlådor så vi tar gärna imot. I utbyte kan jag ge endel Avon/ Partylite grejor :-)

Nu har graviditeten också kommit längre, är nu 28+5 dvs 79 dagar till bf men 58 dagar till 37+0 (som Ronja var när hon föddes).

Hämtade mamma förpackningen på fredag, fick 2010.... Där fanns ju en del grejor som var finare än 2011:ans paket som tex lejon sparkdräkt och halaren.

Igår tittade jag på esc.... som inte slutade som jag hade håppats... Island och Danmark var mina favoriter och Finland förståss. Håppas Ishockyn slutar bättre, fast oftast har de gått så att sverige vinner med ngt mulkkumål under jatkoaikan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar