Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

onsdag 25 maj 2011

Pottan.....

Ronja har haft en form av anti potta tid :-( Vägrat helt att sitta på den och ifall man har satt henne på den så har hon börjat skrikat. Någon annan som haft samma problem?

Idag då för första gången på länge så fick jag henne att sitta på pottan, de kom inget men ändå hon Satt! Detta var för jag visa konsten med tandtråd. Altså hon satt på pottan medan jag använde tandtråd. Efteråt när hon inte ville sitta längre så ville hon att jag skulle putsa hennes tender också med tandtråd. Så nu har vi prövat på de också :-)

Idag blev också en av alla våra remonter färdigt :-) så nu har vi ingen plastvägg i sovrummet mera. Detta betyder att fom imorgån så kan vi sätta våra färdigt packade flyttlådor i andra hälften i sovrummet :-) Så mera utrymme!

Igår var jag på bio o såg den nya Pirates filmen. Tyckte att den var helt bra men de andra var bättre. De som saknades var ju Kira och Orlando. Det som var konstigt var sjöjungfruna, en blandning av Ariel och Twilight :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar