Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

torsdag 26 maj 2011

Våt säng... igen

Nu är de andra natten i streck som på morgånen Ronjas säng haft en pöl. Tydligen håller inte blöjorna mera eller så dricker hon helt enkelt för mycket på kvällen. Så ikväll skall jag försöka att inte låta henne dricka så mycket.

Idag var jag också och kollade på vårt nya hus :-) De hade kommit långt, takkan (eldstad) var nästan klar, ducharna uppe, köket och grovköket var nästan färdigt instalerat. Skall bli intresant att se hur de ser ut imorgån. Vi skall dit med min syster och ta nya mått så gardin beställningen kan skickas. Efter det blir de att rusa till rådgivningen.

Har funderat redan mycket på den kommande förlossningen. Håppas jag får en liknande som senast, snabb och utan problem och droger. Min största redsla är ju nu att ungen skulle dö inne i magen med navelstrengen runt nacken eller sen att de går så att jag måste få kjesarsnitt. Vill absolut inte bli uppskuren. Men barnets välmående är ju ändå de viktigaste.

Min 47 dagars plan: 2 remonter, 2 partyn, 1 barnkalas, flytt, midsommar, hålla babyn inne, 24/7 Ronja, 2 bröllop...
 Och så är det den 12.7 vilket betyder att då är jag 37+0 som är samma jag var med Ronja när hon föddes. Då skulle det vara skönt att ha allt över så man sen kan koppla av :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar