Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

torsdag 8 november 2012

Naisten 10

26 Maj 2013 så skall de springas kvinnornas 10 km i Helsingfors centrum för den 30 gången.

Nu har jag blivit tokig men jag har tänkt springa den :-)
Har redan en annan mamma som följer med mig!
Före vi anmäler oss i Februari så skall det börjas tränas! Springa, Springa!

Idag är de dag 2 på hardcore mat/tänings perioden! och jag tror att de kommer gå snett imorgån, vi får gäster och vi skall äta raclett... Och på lördag skall vi ut och äta på tumis..... Så de dagar som dieten inte fungerar till 100 % så skall jag lägga till en extra dag på slutet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar