Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

onsdag 21 november 2012

Shoppa med sjukt barn?!

Idag var jag lite och handlade på Iso Omena. Medan Ronja var i klubben passade jag på att shoppa lite med Wilhelm. De första jag såg när jag kom in i Kappahl, en mamma med en sjukt barn, han hade röda blåsor i ansiktet och var jätte hängig med glansiga ögon.... Förlåt nu men jag tycker inte att man skall gå och shoppa kläder ifall ungen är så sjuk! Ifall de skulle ha varit matbutiken kunde jag ha förstått de bättre men klädbutik?!

Så nu lyder frågan, ifall ditt barn är sjuk med feber går du och shoppar kläder eller låter du barnet vila? Int undra på att de blir epidemier när sjuka inte får vara sjuka hemma i egen säng... Mat får man ju alltid beställt via netet eller så kommer säkert en snäll far eller morföräldrer.

Viktigaste: jag köpte Ronjas julklapp: nya crocs med helinä keiju smycke på :-) sen var jag till funky lady som hade -40 % på en Marlies Dekkers bh :-) (denna vecka!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar