Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

måndag 5 november 2012

Parrilla Espanola!

Förra lördag började vi en ny tradition, vi gick ut med kompisgängets mammor/flickor. Vi gick och äta till Parilla Espanola på Eriksgatan. Maten var jätte god och servicen perfekt! Vi alla 5 rekommenderar den varmt! En vecka tidigare när jag var ute med en kompis och vi hade bordsreservation till Parilla Espanola och vi kom dit så var allt stängt, de hade inte haft vårt nr eller e-post så kunde inte meddela oss om ändringen. Nu berätta de att taket hade rasat ner. Som tur var ju ingen där under. Men de största överraskningen var ju när vi beställde räkningen och mamma m skämtade att jag kan betala... Vi fick alla 5 egna räkningar... Mamma M trodde först att min räkning var lagt på till hennes... men nep. Min räkningen var 0!!!! Jag blev helt paff!!! Och fråga varför!? Då så de att de ville bara kompensera de och min kompis en vecka tidigare inte hade fått komma dit. Jag hade svårt att förstå att de ville kompensera så mycket, inte hade jag ens bett om något + hade jag ätit hela menyn och druckit lite också. Istället lämnade jag en sedel som dricks. Parilla Espanola är nu en av mina favorit restauranger i Helsingfors!!!! Min kompis som inte var med nu så skall jag nästa gång bjuda på något gott, när hon sen hinner :-)


2 kommentarer:

  1. Jätte fint att det äntligen lyckas där och att de var så generösa! Otroligt! ...jag blir alltid gärna bjuden på saker och ting ;)

    Far på jobb resa till Stockholm i en vecka, och vi kan ringas när jag kommer hem... bra att lägga in datumer i förväg så ser vi till att faktist ses! Det var så trevligt förra gången.

    Kram älskling!
    -A

    SvaraRadera