Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

tisdag 8 november 2011

PersonalTrainer dag

Idag var jag igen till personal trainern. jag blev vägdes och mättes :-) vilket var super roligt. Fick tom veta att jag har inga Ronja kg kvar dvs jag har förlora hela 20 kg med att Wilhelm föddes <3

Nu har jag 11 kg kvar och jag är super nöjd....

Vi tala också massor om min matvana och hur jag skall göra för att förbättra vad jag sätter i munnen och hur mycket. Sku så gärna önska mig mera personal trainer gånger.... om nån vill joina elixia så kan jag "rekrytra in den" så kanske jag sku få lite pt möten :-)

Nu kan jag fira med lite norsk choklad Firkløver - värdens bästa och godaste choklad..... får fira när de blir en lugnare vecka utan så mycket mat program :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar