Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

tisdag 22 november 2011

Uppdateringar....

Nu har man int bloggat på en tid. Man har haft lite brottom. Nu är det under två veckor kvar till min mans 30 års kalas och vår inflyttnings fest och massor man måste hinna göra. Städa, få Wilhelms rum klart, planera vad man skall bjuda på osv... Sen rinner ju tiden också så snabt när man har två barn som suger en del krafter och gymmet som suger resten av krafterna.

Nu har jag också fått lust att sticka igen. Så stickar strumpor till Ronja :-) Ljusröda strumpor

Träningen har också gott bra. Har förlorat ytterligare 2 kg så har ennu lite kvar till min nesta mål och nesta träff med personal trainer.

Ronja har blivit typ helt dagstorr och ibland också natt torr. beror på hur fort hon får blöjan av på morgånen :-) så skönt att ha en mindre att byta blöjor på.

Wilhelm han bara äter och växer:-)

nu är de nån som behöver mig igen.....

På lördag flickkväll med bio & mat <3 längtar så. Twilight & Cantina West

1 kommentar:

  1. Jag kan tänka mig att man hinner lite mindre när man har två barn en ett :) Och bloggen är ju kanske inte det högsta på prioritetslistan!

    SvaraRadera