Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

söndag 27 november 2011

Vänner kommer och går

Med att man får barn väntas det av många att man ändras som person. Själv tycker jag int har ändrat så mycket men de igen så tycker jag att gamla kompisar har ändrat sig dvs växt ifrån mig lite. De är jätte synd har många jag riktigt saknar. Speciellt de man hade mycket med att göra tidigare som man typ aldrig ser mera.

Varför skall livsförändringar innebära så mycket förändringar? Som tur har jag endå min bästa kompis kvar :-) som jag kan tala med om vad som hälst <3 sådanna vänner växer inte på tred.

*Idag var jag med min bästis på bio och ut och äta. Vi var först och såg Twilight Breaking Dawn. Den som är gjord för tonåringar. Jag måste ärligt säga att jag tyckte om filmen. En årdentlig tonårsfilm är bra att se, de är skönt att inte vara så förfäligt vuxen i huvudet "alltid". Nu får man bara vänta på sista twilght delen..... 1 år.....

FILMEN GICK UT PÅ:
de gifte sig, hon blev gravid, hon födde en dotter och blev vampyr....

Efter filmen var vi o åt på Cantina West :-) mums, synd bara att priserna hade stigit med massor...

Imorgån skall julen fram :-)

GLAD LILLA JUL!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar