Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

tisdag 31 januari 2012

Ny kick

Idag var jag och träna igen. Efter 9 dagars paus. Efter att man varit sjuk osv. De var så svårt att träna kunde inte förstå att konditionen kan försvinna så svårt. Men nu har jag en ny kick. Som börjar genast och har tid till Midsommar att avklara.

  1. Träna 4 gånger i veckan
  2. Inte äta för mycket kolhydrater
  3. Mörk shoklad får man ta 2 bitar / dag
  4.  Sticka så kan man inte napostella
  5. Prova karppande bättre (har försökt men fungerar int så bra, behöver tips)
  6. Sova mera!!!!
  7. Försöka komma ut mera
  8. Få Ronjas rutiner i skick (maten, läggning, städning)
  9. Äta mera grönt
  10. -5 kg till sommaren (får jag -10 så får en lux spa gång som min man får sponsra)
  11. Lära mig mera Spanska
  12. Laga Wilhelms rum klart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar