Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

söndag 22 januari 2012

Sjuk

Nej nu har jag gott o blivit sjuk. Vi var på syskon sim tidigare och så fort vi kom hem o jag steg ut ur bilen så kändes de i hela kroppen. Kroppstempen hade stigit med över 1 grad. De var bara raka vägen i sängen. Nu följer med val vakan, Heija Niinistö! Sitter med feber och har sjukt över allt. Så fort jag stiger upp så darrar jag.... Måste bli frisk. Mörk choklad hjälper ;-) Vet int vad för mediciner man får äta... Måste imorgån ringa Maito keskus o fråga om man får ta ngt när man donerar....

På simmet så dök Ronja 2 gånger! och Wilhelm 1 gång! :-) Vi var på brunakärr och vi är super nöjda. De är den bästa platsen hittills, (gemfört med hagalund och kampen). Brunakärr har skötbord och de är privt och vi är sista gruppen med bara 4 familjer! Då de är inte trångt. Att få parkering är inte de lättaste men vi klara de!

Nu bara håppas jag på att jag blir frisk, senast jag var sjuk var ca 1 år sen när jag åkte till tallin på polttaret. då låg jag hela tiden i sängen och fick int luft när jag var ute + var gravid med Wilhelm. Som tur kommer svärmor o hjälper lite imorgån så kanske hjälper att man tillfrisknar snabbare! Nu vila vila vila!

2 kommentarer:

  1. du får äta t.ex. panadol men du får inte pumpa på fem timmar. Men ifall man är sjuk får man inte heller donera... om ja kommer rätt ihåg.
    Margit

    SvaraRadera
  2. som tur gick de fort över. inga panadol behövs :-)

    SvaraRadera