Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

onsdag 8 augusti 2012

Ny träning och diet rumba!

Idag har ja tränat dubbel, först 30 min kahvakuula o sen 30 min cardio step interval. Jag cykla till elixia o tillbaka o för jag hade extra tid så sparng jag 5 min före timmen börja. Efter allt satt jag en sköna 30 min i infraröda barstun :-)

Under träningen brände jag en hela 1377 kcal medel pulsen var 145 o som max 189 o detta var under 2 h 44 min :-)

Nuförtiden tränar jag 5 gånger i veckan varav 3 gånger e body pump dvs power, en gång kahvakuula med cardio o en gång gym. Varje dag har man två små barn att sköta i tillägg.

Förr har jag haft problem att dricka tillräckligt med vatten. Så nu klickar jag varje gång jag fyller ett vatten glas med min räcknare :-) så nu dricker just de 8 glas man skall dricka i dagen o ibland lite mer också :-)

Nu försöker jag också bara minska på kolhydraterna o inte dricka limu!


Minus 10 kg till jul! :-) nytt mål!

De bästa e ju att ungarna trivs ju i barnparkeringen så bra att nu tränar jag för de mesta på förmiddagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar