Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

onsdag 15 augusti 2012

På rätt väg

Äntligen börjar de synnas nya resultat :-) nu är jag -2 kg sedan senast dvs 8 kg kvar till mitt mål och 26 kg redan förbi!

Det som är så svårt att hela tiden är det ju kalas/fester och så måste man ifall man vill hålla dieten stark säga nej tack! Håppas ingen blir sårad att jag undviker nu kolhydraterna :-) men resultaten kommer annors inte...

Förr tänkte jag alltid Jippi nu år vi gäster nu har jag en "orsak" att bjuda på ohälsosamt för nu får man äta gott.... Men tyvärr iframtiden ni som kommer hit kommer jag försöka hålla de hälsosammare :-)

Nån annan som kommer med på målet att minska 10 kg till jul? :-) Eller så är ni ju alla andra ju redan så i god form redan...

Min plan:

måndagar: dans/ kinesis
tisdagar: power
Onsdagar: gym/kahvakuula
torsdagar: junior timme med wilhelm och sedan fittness fusion (blandninga va yoga och pilates)
fredagar: power
lördagar: power/vila
söndagar: power/vila & syskonsim

Och i samband med all träning så försöker jag äta hälsosamt.

Är det nån som har goda tips på att hur man kan lättast räkna kalorier?

Min vatten räcknare :-)






LilySlim Weight loss tickers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar