Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

lördag 15 september 2012

Arbets kräftskiva

Ikväll var jag på kräftskiva till min arbetsplats. Som jag nu är mamma ledig från. De hade årdnat super fint på kontoret. Alla hade vi olika huvudbonader, jag hade en mjukis kräfta fast med hårspännen. Den finaste hade en vit sommar hatt som hon hade klistrat och limmat fast otroligt fina pappers kräftor och kvistar. Senare årdnades det också lite tänlingar. Jag van den var man skulle dansa till musiken och när musiken stoppa så skulle man stå riktigt stilla. Jag vann en konfekt ask. Shokladen får sparas till närsta gång vi har någon form av bjudning. Här kommer lite njut bilder :-)

långbord

27 kg kräftor


min pyramid smörgås

mums
Ca 100 kräftor var man super mätt! Dogibag fick jag med, med alla överlops kräftor ca 1 kg, så frans blev jätte glad när jag hämta natt mat :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar