Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

fredag 7 september 2012

Nu var det slut....

Idag är det nu slut ammat! Som tur var inte bröstet sjukt mera på morgånen så då viste jag att nu kan jag sluta. Så Wilhelm amma jag då en dag längre än vad jag amma Ronja :-)

Idag hade dom fotografering på Ronjas klubb. Så fick taget portrett foton på båda barnen och syskonbild. De var ju inte så lätt att hållas två barn framför kameran så jag fick springa runt. Efter 15 min så var en svättig mamma nöjd och tack vare mammas kompis s, som hjälpte till att ungarna "betedde sig" så borde de komma fina bilder. Nu vet släktingarna vad de får i Julklapp ;-)

Efter fotograferingen åkte vi till Iso Omena och åt på Chicos. Jag som alltid äter All American klubbburger ville modifiera den lite så den skulle vara "hälsosammare" Så istället för franskisar tog jag grönsaker och på grönsakerna kom det spenat! Mums! Viste inte att Spenat var så gott! Nu skall jag börja laga de ibland men inte soppa ;-)

2 kommentarer:

  1. Spenat är jättegott!! också i soppa ;-) Ett förslag som jag brukar laga som tillbehöv istället för ris eller pasta är stekt spenat. Man fräser lite lök och vitlök i olja. I med ett knippe spenat och lite ruokakerma. Låter det puttra en stund och sen äter man det. Mums! Lite kokta morötter till och det är tuuuusen gånger bättre och GODARE tillbehör än pasta och ris :)

    SvaraRadera