Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

tisdag 11 september 2012

Tupperware party

Igår hade jag Tupperware och Me & I party här hemma :-)

Det gick jätte bra. Alla gäster + de som beställer denna vecka får en super fin CheeSmart värde ca 20 € så folk var jätte nöjda speciellt när de visste att de får den :-)





Det var jätte roligt att igen kunna hålla party och så blev jag ennu gladare när min kusins fru lova hålla ett party närmare Jul :-) Nu bara att sprida vingarna och håppas på flera som vill hålla Tupperware partyn.

Min kompis Ann-Mari som säljer Me & I kläder var också jätte nöjd, många som ville ha de underbara kläderna + ny bokning :-) Jag köpte lite för mycket igen.... nå lite julklappar o så måste jag ha lite till mig också när jag blivit så mycket mindre att gamla kläderna hänger en del...

Igår bjöd jag på en frech sallad med spenat, selleri, morot, räkor, mais osv med prins korvar och köttbullar och de söta var äppel paj, banan muffins och Chococos :-) Mums

Som tur tog allt slut som var det söta så man har inga frestelser kvar i kylskåpet ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar