Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

fredag 28 september 2012

Dag 3...

Igår var jag på kvällen på möte och där bjöds det på karelska piroger, domino kex och banan... Frestelsen var nog stor med kexen men fint klara jag det :-) Nej  Tack!

Imorsse provade jag något nytt med gröten, hera 80 proteinpulver... Smaka helt ok. Kunde vara en bra grej som passa fint med blåbären.


Efter lite body pump så sprang vi med wilhelm till posten efter vårt me&I paket :-) massor fina grejor,
bla turkosa mössor med en uggla på, en till mamma, en till ronja och en till wilhelm :-)

Sedan hitta jag en fin fransk mat regler via michaelas blogg i bloggen karen le billon som hade skrivit en fin artikel. :-)

bilden är lånad från karens blogg

 Dessa regler borde man följa varje dag :-)
Bara att printa ut och sätta på kylskåpet ;-)

2 kommentarer:

  1. Jag funderar faktiskt på att göra det, printa alltså. För det är vettigt och ger en god grund för resten av livet. Själv har jag nog inte fått en god matuppfostran (massa sött, mat lite närsomhelst och mycket färdig mat)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag fick en bra matuppfostran men hade för mycket grejor som var förbjudet, som tex hamburgaren och annan skräpmat.....

      Balans! :-)

      Radera