Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

måndag 1 oktober 2012

Dag 6...

Idag är det dag 6 :-) Så glad att jag har kunnit hålla mig.

Förra fredag var vi på buuklubbens kompiskonsert med Ronja. Där fanns bla Arne Alligator som Ronja älskar. Hon blev bara ledsen när hon inte fick gå ner till senen och dansa :-) Men en cd och t-skorta fick hon av mamma.



Igår var vi på ungarnas pysslings 2 års fest, De gick fint jag höll mig till vatten, fast allt såg så jätte gott ut :-)
På kvällen unna jag mig till en halv platta shoklad. Hittade på prisma Balance stevia shoklad som är sötad med stevia :-) och mycket mindre kcal 498/100g dvs en platta är ca 423 kcal/2 = 211,5 som inte är så mycket :-)
och den smakar helt som alla andra shoklader, gott!

Idag skulle jag på spinning men den hann jag inte till så de blev 18 intervall spring på mattan och 15 min shape, senare ikväll skall jag prova elixias nya raw. De skall bli intresant och se ifall den är som total combat eller är det något helt nytt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar