Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

fredag 12 oktober 2012

Väckar klockan!

Imorsse hade jag väckerklockan på 7:30 så jag skulle ha gott om tid för att laga allt klart till klubben och Elixia. I sömen znooza jag väckarklockan tills jag sen stängde den. Min kära man som steg upp av egen väckarklocka, kanska samtidigt som min ringde... Tyckte att int har hon ju något att göra idag bestämde mig att sova vidare! GRRRRR!!! Får väl skriva lapp till honom att ifall min väckar klocka ringer så skall jag UPP!!!!

Nå, jag vakna 8:50, endast 10 min före klubben börja, Ronja sa att hon vill ennu sova. Men efter lite bråk, så var vi i klubben 9:35 och 9:45 var jag på Elixia.... 55 min body bump och 10 min springning :-)

I framtiden får jag bara använda min bordsväckar klocka som min kära man fått lånat hela tiden....

På söndag åker jag till Norge så nu skall mitt projekt att tvätta kläder börja :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar