Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

lördag 20 oktober 2012

Borta Bra men hemma Bäst

Förra Söndag åkte jag bort för första gången från ungarna. Var från Söndag till Onsdag i Oslo, Norge.
Resan gick jätte bra, var där för att skolas för nya deltidsjobbet som jag gör då vid sidan om medan jag ennu är vårdledig. När vårdledigheten tar slut i 2014 så skall jag såklart tillbaka till gamla jobbet, men detta är lite som att ha lite extra inkomst samt skolning av sig själv :-)

Före jag reste skicka jag mail till Elixia i Sandvika och frågade ifall jag får komma dit och träna medan jag är i Norge. Då fick jag genast svar att så klart :-) Jag träna där 3 gånger, varje gång brände jag över 1000 kcal.

Elixa Sandvika (no) vs Elixia Länsiväylä
Sandvika har finare och nyare utrymmen
Massor mera timmar att välja mellan
Deras klädskåp var mindre och man måste ha eget lås
Duch utrymmet var super litet och så fanns det ingen tvål
De fanns ingen mörkt springnings rum som här i Esbo
Kahvakulorna var fast låsta när det inte var timme...
Raw i norge var mycket effektivare och längre än här
Spinningen var också super mycket bättre också musikvalet
Bodypumpen är tusen gånger bättre här än i norge, den var 10 min kortare där...
De var bra servic och de fanns trådlös internet! Så fick checkat in på Foursquare
Bästa elixian skulle vara att korsa de bästa av alla :-)

De var roligt att träffa släkten och så årdna vi med släktträff en räk kväll var vi alla var med och köpte in.

När jag sedan kom hem och på torsdag morgån åkte och hämtade ungarna så först när jag och Wilhelm såg varandra så kom nog gråten i halsen... Saknade ungarna massor! Sedan när Ronja kom så börja hon gråta! Så de hade nog saknat mig också!

Undertiden jag var borta ringde jag inte och talade med ungarna för att jag tänkte de blir bara oro. De hade gått jätte bra för dom och nu efter ett par hemma dagar så är de som om jag inte skulle ha varit borta. Tyvärr så hemmet ut precis som om jag hade varit borta.... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar