Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

fredag 5 oktober 2012

Prinsessor

Förra tisdag när jag var och shoppade, köpte jag en bh från funky lady. Det var en marlies dekkers bh och nu är jag förälskad :-) Så idag efter mogån treningen sprang jag tillbaka och köpte en till. Provade 4 olika och 3 st ville jag köpa.... Så nu har jag två kvar i butiken som får venta lite :-)


 
Ronja har haft nu en årdentlig prinsess period... dvs i morsse så tog de 20 min att få kläder på henne. Hon har en sådan star vilja. Så de blev svarta byxor, svart långärmad och en ljusröd hello kitty prinsess klänning på. Och i klubben så fick hon nestan hela gruppen att delta i att pyssla prinsess och prins kronor :-)


Igår var jag på varm sten massage på Anitan Hyvänvointi. Jag har varit hos henne tidigare och tycker att hon är duktig, hon gör de hemma hos sig. Har också prövar massage hos henne och den var också bra, de skall jag på nesta vecka och så skall jag prova ngt nytt Galvaninen kasvohoito..... De är djuprengöring för ansiktet... bloggar när jag provat.

blue lagoon, en skön spa paikka :-)

Nu har jag kännt mig som en prinsessa och Ronja med... Vem är nesta ;-)

Ikväll skall jag ut och äta med en kompis så de skall bli jätte roligt... Ikväll får dieten en liten paus.... kanske :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar