Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

fredag 5 oktober 2012

Välja mat

Ikväll skall jag med en kompis till chicos och äta. Var just hemma på deras hemsida för att kolla på förhand vad jag skall äta, så att man håller sig till att inte äta för mycket. Jag hitta den super bra kcal räknare för deras maträtter kolla här! Jätte fint, nu vet jag att normalt har jag alltid dragit lätt en 3000 kcal där tidigare... förrätt, huvudrätt, efterrätt och dryck... Inte mera :-)

Nu har jag bestämmt mig :-) Min favorit men byter ut franskisarna till grönsaker och hamburgar brödet till fullkornt... håppas de har de... eller så äter jag bara halva delen :-)

2 kommentarer:

  1. Nu har jag satt upp receptet på muffinsarńa, du efterlyste på Hannas blogg :)

    SvaraRadera