Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

torsdag 4 oktober 2012

För lite mat

Talade igår med min pt, och han sa också att jag äter för lite. Speciellt om jag trenar så hårt. Så nu har jag lagt till en skål nötter och en skyr i min måltidsplan. Håppeligen fungerar detta :-) Socker ditoxen fortsätter ennu.

Ingen limsa, vishy, bröd, pasta, ris, potatis, godis på 8 dager.... De första jag kommer säkert att ta av dessa är en limsa, vishy eller shoklad, de andra lever jag lättare utan. :-)
Min måltids plan:
Morgånmål: Råg gröt med 2 tsk hera 80 protein, 1 dl blåbär, 1 glas mjölk och en kopp grönt te
Lunch: Halva talriken grönt och andra halvan kött med hemlagad hummus
Mellanmål: 1 protein patukka, en skål nötter och en kopp grönt te
Middag: Samma som lunch
Kvällsmåltid: 1 skyr

I tillägg dricker jag vatten.

Mina största förändringar:
Talriken Iittala Teema 26 cm bytt till Iittala Teema 21 cm
Nestan lämnat bort alla dressingar och majonäser


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar