Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

torsdag 4 oktober 2012

Klädtalkon

Nu håller jag på att går igenom alla mina kläder! allt som är för stort, slitet eller inte används skall bort. Mycket är sådant som kan ennu användas så nu undrar jag: Vart skall man föra de? Skulle vilja donera bort de till sådanna som behöver kläderna och inte så att de först säljs och typ 1 cent går till fattiga familjer som de kan köpa kläder med.

Det blir säkert 4 sopkassar fulla med kläder.... Min man har massor han får också "donera" bort ;-)

Så får vi bättre plats för barnkläderna i förrådet.

Mina finaste kläder som bara e för stora och typ aldrig använda så donerar jag gärna till någon som kanske jag känner som vill ha (storlekar L-XL, 42-44) Finns kläder som aldrig är använda heller..... :-)

På tisdag var jag faktiskt och shoppade lite nya grejor :-) mindre storlekar :-)


 
När de blir tomt så får man fylla på :-)
 
Kanske lite sådant
 
Och speciellt en sådan :-)

1 kommentar: