Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

torsdag 6 september 2012

Sluta Amma del 2

Idag var det meningen att det skulle vara slut ammat..... De gick ju inte som jag hade tänkt.... Wilhelm är färdig att sluta men så märkte jag här i förrgår att vänstra bröstet är sjukt dvs början till bröstinflamation. Så för att hindra att få bröstinflamation så får jag lite skuta upp dedär med slutandet av ammande.... Ronja sluta jag amma på 13 månaders dagen, Wilhelm leder nu med en dag.... Men så snabt bröstet blir bra så skall de slutas.

Nu efter 3 veckor med 6 gånger/veckas träning så märkte jag att nu ger kroppen upp, så nu får de vara lite vilo dagar så kroppen hinner återhämta sig. Min pt sa att när min puls håller sig hela tiden vid 150-160 under träningen att de e ganska högt... Så nu vill han att jag skull lugna ner mig ett varv och satsa på att hålla pulsen vid 140 och kolla mera vad man äter... :-)

7 kg kvar till Jul! Hur är det med er andra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar