Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

tisdag 18 september 2012

Spinning

Nu har jag börjat spinna... och fastnat för det. Nu spinnar jag ca en gång i veckan. Skall tom köpa spinnings skor. En kompis sa till mig att det lönar sig att köpa spinnings byxor också.... Nån som har erfarenhet?

Så nu ser min tränings tidtabell ut såhär:
Mån : 45 spinning + 15 shape
Tis: 30 min cardio energy + 55 min kahvakuula
Ons: 45 kahvakuula medan Ronja har sin egen gymppa
To: Wilhelms Junior gymppa + kanske 45 min Fittnes Fusion
Fre: 55 min Bodypump + 45min kahvakuula
Lö: 55 min Bodypump + 45 min spinning eller vilodag
Sö: 55 min bodypump eller 45 min spinning eller vilodag + 30 min syskonsim

Tränings programmet är jag nöjd med, nu vill jag bara få en 100 % fungerande matplan... Itsekuri är svårare gjort än sagt...... Ni som har en "godsak" som ni använt för att bli av med sötsugheten, vad har det varit? Shoklad är bara så gotttttttt, ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar