Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

tisdag 15 mars 2011

20+0

Nu är jag redan halvvägs i graviditeten, fast ifall ungen kommer lika tidigt som Ronja så har jag bara 17 veckor kvar. Läste att de finns 16 % möjlighet att detta barn kommer lika tidigt eller tom 2 veckor före dvs i vecka 35+0. Håppas dock denna hålls inne tills 38+0. Man får alltid håppas :-)

http://se.babycenter.com/pregnancy/fetaldevelopment/20weeks/

Min mans största bekymmer är att ifall ungen kommer tidigare att de skulle korsa med ett bröllop eller midsommar... Så säger han bara, men jag vet nog att de viktigaste för honom är ju att barnet är fullt utväcklad och friskt. <3

Ronjas första natt utan tutt gick oväntat bra, 1 h skrek hon men sen somna hon. Hon sov tom 9,5 h :-)
Idag så vägra hon dock sova dags sömn... får se hur hon är på kvällen. Som tur får jag hjälp när hennes moster kommer på besök.

Har idag också städat fram påsken/våren. Några partylite påsk ankor och en tupp samt en bukett gula tulpaner som jag köpte från alepan för bara 3,99 €.







Ronjas påsk pynt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar