Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

lördag 26 mars 2011

Den nya sängens historia fortsätter

Efter att Ronja somna igår kväll vid 23 tiden så sov hon hela natten fint. Vid 8:45 kom hon in tassande till vårt sovruum och lade sig mellan oss. Fint när det gick så lungt.

Dagssömnen idag blev först horror. Hon gall skräk och vägrade sova. Så hon fick se lite på Pingu. Vid fyra tiden försökte jag pånytt, efter 10 min skrik så somna hon äntligen.

Nu till natten blev det ett liv igen. Efter att jag försökt så gick min man. Min tondöva man sjöng henne en sång och så var det tyst. Hade ändå väntat mig ett värre ny säng period. Men förstår inte varför dagsömnen alltid skall vara så mycket svårare än nattsömnen. Som tur har vi en barnport till Ronjas rum. Så hon kan inte rymma från rummet. Imårgon skall vi till famo och fafa, får se hur hennes dags sömn går där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar