Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lillipie

Daisypath Anniversary tickers

måndag 14 mars 2011

Sluta med Tutt

Idag är dagen som Ronja skall sluta använda tutt. hon är ju redan 20 mån. Jag bestämnde mig att ta en kompis råd, klipte sönder tutten. Satte henne för dags sömnen klockan 14:30 och hon somnade 2,5 h senare. Då hittade jag henne sovande med rumpan bar... Håppas natt sömnen blir lättare.

Det känns fint att sluta nu så har hon ca 2 mån före nästa nya grej kommer, junior säng. Har hittat en fin på ikea för bara 99 € http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/S49891467 efter den nya sängen får hon igen en ca 2 mån före nästa stora grej, en lilla syster/bror <3

Jag tror vi får en pojke men de får vi venta ennu länge på, vill inte veta före barnet är i mina armar <3
Imårgon är jag 20+0 :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar